پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024

نرم افزار «فیش تبلیغ» و پایگاه اینترنتی «ذی طوی» به همت اداره کل امور رسانه های معاونت تبلیغ حوزه های علمیه در نمایشگاه رسانه های دیجیتال رونمایی می شود .

به گزارش مر کز خبر حوزه، نرم‌افزار «فيش تبليغ» از محصولات نرم‌افزاری اداره نرم‌افزارهای دينی معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه است كه در غرفه این معاونت معرفی و برای فروش به كاربران عرضه می‌شود.

اين نرم‌افزار در چهارمين جشنواره بين‌المللی رسانه‌های ديجيتال رتبه دوم در بخش ابزار توليد محتوا را كسب كرده است كه در نمايشگاه سال جاری با امكانات جديد عرضه شده است.

پایگاه‌ اینترنتی جامع تبلیغ با عنوان «ذی‌طوی» به آدرس www.zitova.ir از پایگاه های معاونت تبلیغ حوزه های علمیه می‌باشد که در غرفه این معاونت معرفی و ثبت‌نام و عضوگیری از علاقه مندان این پایگاه صورت می گیرد.

مراسم رونمایی از نسخه جدید نرم افزار «فیش تبلیغ» پنج شنبه، 21 مهرماه، ساعت 11 در بخش نرم افزارهای دیجیتال پنجمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال برگزار خواهد شد، همچنین از پایگاه اینترنتی «ذی طوی» نیز فردا ساعت 15 در بخش پایگاه های اینترنتی نمایشگاه رسانه های دیجیتال رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha